hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دوران هشت سالۀ دفاع مقدس تضمین کنندۀ هویت ملت، امنیت فعلی و عزت ملت ایران است 

دوران هشت سالۀ دفاع مقدس تضمین کنندۀ هویت ملت، امنیت فعلی و عزت ملت ایران است 

سردار "سعید دادگر" در مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، اظهار داشت: عرض خیر مقدم دارم محضرهمه حضار گرانقدر و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز دارم.

فرمانده انتظامی گلستان  افزود: دوران دفاع مقدس را باید گرامی و عزیز شمرد و از آن پاسداری کرد؛ چراکه دوران هشت سالۀ دفاع مقدس تضمین کنندۀ حیثیت کشور، هویت ملت، امنیت فعلی و عزت ملت ایران است.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: دفاع مقدس صرفاً پدیده ای متعلق به گذشته نیست؛ بلکه آن دوران جریانی مؤثر بر زندگی جاری ما است که با تأسی از آن می توان به سمت قله های کمال گام برداشت.
سردار دادگر تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که آحاد مردم خصوصا جوانان و نوجوانان، تاریخ جنگ تحمیلی و قضایای آن را مطالعه کرده و ببینند که مردان و زنان وفادار این سرزمین چگونه با جان و دل در راه دفاع از میهن اسلامی وارد میدان نبرد شدند و اجازه خودنمایی به دشمن ندادند.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این خصوص راویان، مداحان و هنرمندان نقش موثری دارند و می توانند با بیان وقایع جنگ و ایثار و رشادت های رزمندگان و خانواده های گرانقدر آنان و همچنین با خلق آثاری فاخر، جلوه هایی از عظمت دفاع مقدس را به تصویر کشیده و مخاطب را با آن فضا بیشتر آشنا کنند.
سردار دادگر تصریح کرد: شهداء با تقدیم جان خود مصداق انسانیت بودند و بعد از رفتنشان راهشان با قوت ادامه دارد.
وی گفت: دوران دفاع مقدس به نوعی تجلی وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم نیز بوده است. در آن دوران مردم از گروه های مختلف اعم از اساتید دانشگاه، طلاب، روحانیون، فرهنگیان و... به فرمان امام (ره) با اشتیاق و اخلاص وارد عرصه جهاد شدند و صحنه هایی ناب آفریدند.
فرمانده انتظامی گلستان افزود: در استان ما نیز که همواره الگوی اتحاد و وحدت می باشد شرایط به همین گونه بود. بسیجیان و رزمندگان اهل سنت برای دفاع از کشور عزیزمان عازم جبهه های حق علیه باطل شده و جلوه هایی زیبا از اتحاد جهان اسلام را به دنیا نشان دادند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کردند که امروز این همدلی بین اقوام و مذاهب خاری در چشم دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد